3 kolo Orli Orlová Zátiší : Spotrdarts Ostrava

13.10.2014 15:16

První výjezd na venkovní zápas jedeme do Orlové. Kluky znám z turnajů a hrací místo z jednoho kola letního poháru 2013, docela se těším, však jen do doby než se dovídám, že Hanz zůstává v nemocnici s malou a Pitris nepříjde protože je v práci, Dan je stále na jabkách a tak jsme zůstali 4 ještě že se vrátil Turečťan Ondra. Prostě i 7 je někdy málo.

Přijíždíme do Orlové , hmm soupeř je v 7 no to bude asi výprask. Na Orlech se prý nevyhrává, přeju si alespoň nějaký čestňáček.

Mám prý napsat sestavu, nasadil jsem Ondru na 1 , Vojtu na 2, Iva na 3 a sebe na 4, začínáme tedy s Ivem.

Na terči jsem nervozní a nemůžu trefit dabl , už zase !! Prohrávám stejně jako Ivo 2:0 a lámu si hlavu proč to nejde , soupeř byl hratelný  v obou jsem byl na dablu a nic. Ksakru, vzpomínám si na tréninkového sparinga a naději šipkového sportu, na všechny ta rady co jsem dával všem kolem a sparing mi je vrátil, prý buď v klidu, uvolni se a užij si to. No asi to zkusím však o nic nejde , kluci mezitím prohráli také 2:0 a už dostaáváme latu , tečeme 4:0 po první sadě, jdu na terč.

Tak jsme tu zase prohodili jsme si soupeře z první sady s Ivem a jde se na to, jsem klidný , jsem klidný , joooo bingo, no jenže jakuž to bývá to nevyhrává, prohrávám první leg zase na dablu, proč, k sakru proč. Tak to teda ne!!! Jdu na to klid Monty umíš to , Ivo prohrává 2:0, já válčím srovnávám na 1:1 a nakonec otáčím na 2:1 , tak ono to funguje, dík sparingu. Máme čestnej bod.

Ondra s vojtou  také prohrávají 2:0 a před čtyřhrou je to už 7:1 pro Orly. nastupuji na 501 s Ivem , ten ji nemá rád ale s Ondrou hraji cricket a tak to musíme zkust takhle, hraji slušně bublám jde to ale Ivo je na 45, nemůžu zavírat má moc prohráváme stejně jako Ondra s Vojtou,stav 8:1. Zkusíme tedy cricket , Vojta jde s Ivem a já s Ondrou, naoko sleduji vedlejší terč kluci tečou musíme zabrat , zaspali jsme začátek soupeř nám napsal na 20 a tak tečem asi 160, nic  užívám si to , zavírám  Ondra dohazuje a kde se dá píšu. Máme cca 250náskok a chybí 18 a středy , supr Ondro , 18 máme a je to tady nastal zlom nemám kde hrát soupeř zavřl všechny čísla a středy, zavírám středy a doufám že Ondra to dá, pletu se. Ondra se nemůže trefit a soupeř ukrajuje z náskoku  chybí ještě tři kola a už chybí jen kilo aby vyhráli , vzývám šipkařské duchy na pomoc ale nic Ondra se nemůže trefit a sakra 14 kolo a soupeř připisuje poslední body na střed, prohraváme.  je to 9:1. Na terč jde ondra a Vojta, Ondra získal další bod vyhrává 2:0 ten cricket ho nakopl, Vojta prohává 2:0 a soupeř má jisté tři body 10:1 . Jsem zklamán, ale nezlobím se jdu na terč a tak si to chci užít, cítím se v pohodě. Nastupuji proti Šeligovi Ivo proti Pospíchalovi.  Ivo se dál trápí a prohrává 2:0. Mě to jde ty rady sparinga asi fungují , házím další bingo dokonce i zavírám  nakonec vyhrávám 2:1, paráda máme třetí bod.  Stav před poslední sadou je 11:3 pro Orly a mě to baví, kluci prohrávají všichni tři 2:0 a já jdu na terč jako poslední ,mám Máru Pospíchala je dobrej , říkám si no a co , bavím se dál a lítá to jupííí Monty zavírá a lítá to bublá to jde to vyhrávám 2:0. Máme 4 bod jsme dobří.  Zakřičíme si poděkujeme si potřepem si se soupeřem a jedeme domů, s pocitem že z té ligy nespadnem.

Monty 3 body , Ondra 1 bod