4 kolo: Sportdarts Ostrava : Výhybka Bohumín

19.10.2014 22:11

Dnes nás čekal těžký soupeřa tím i zkouška zda jsme schopní zahrát i s těmi co mají daleko větší ambice než my.

Pepa Messi si vzal to nejlepší co má a zápas měl šťávu, protože i my  jsme se sešli komplet a tk jsme nechtěli dát nic zadarmo.

 

Nastoupili jsme v sestavě  Pitrys, Hanz , Dan a já (Monty),Bohumín s Lukášem Dubělčíkem, Pepou , Romanem Ressem a Martinem Hudákem se na nás vrhli tak že než jsme se vzpamatovali bylo to 0:4 a neuhráli jsme ani leg. Nic, řekli jsme si, že zkusíme nevypadat, že to hrajeme poprvé a zabereme.  Druhá sada nám už jde tak na půl Pitrysek prohrává stejně jako Dan a Hanz s Montym bodují. Hra se výrazně zlepšila , ona ta zelená dělá svoje.

Nastupujeme na čtyřhry, kde se nám daří a vypadá to už lépe , po makačce vyhráváme obě disciplíny a stav 4:6 už nevypadá tak hrozně. 

Zakřičíme si a jdeme opět do toho.

Pitrys bojuje jako urvaný z řetězu ale nakonec prohrává 2:1 s Lukášem a Hanz 2:1 vítězí nad Martinem, máme to 5:7, pořád to není zlé.  Nastupuje Dan s Pepou a já s Romanem , opět jsou to tří legové tahanice. Dan prohrává  a mě se podaří ten bod urvat stav stále slušný 6:8 a tak po poradě nestřídáme a zkoušíme ještě pokousat.

Tří legové souboje pokračují a Pitrýsek po nádherném zápase prohrává s Martinem a Hanz se smůlou s Lukášem, který spěchá za prací. Škoda spupeř má 10a tak poslední dva zápasy za rozhosnutého stahu už nemají takovou štávu. Nic méně Dan s přehledem 2:0 poráží Romana Resse v krásném zápase co jsem tak po očku mohl sledovat. Měl jsem moc práce, Pepa ten to tlačí neuvěřitelně, má formu a nedá se zaskočit a zcela jednoznačně mne poráží 2:0.

 Dnešek nebyl špatný, byla to prověrka a myslím, že to nebylo špatné hlavně druhá část byla velmi dobrá. Kéž by nám to vydrželo.

Sportdarts - Výhybka :  7-11

 Pitrys 0/4, Hanz 2/4, Dan 1/4, Monty 2/4

 

A příště, hurá do Frýdku.